bedrijfslogo

Uw (leden)administratie centraal, overzichtelijk en op maat

Welkom bij de LedenSAAS enquête

Hoe goed is de administratie van uw vereniging écht? Ontdek het met onderstaande enquête en kom misschien tot verrassende conclusies.

Ook stichtingen en andere vergelijkbare organisaties kunnen hier hun voordeel mee doen. )

TIP:  Beantwoord vragen 5 t/m 9 eens terwijl of kort nadat u met uw applicatie cq oplossing hebt gewerkt.

1. Hoe groot is uw vereniging/organisatie?
t/m 50 leden
50 tot 100 leden
vanaf 100 leden

2. Gebruikt u al een (online) administratiesysteem voor uw leden?
Ja ( ga door met vraag 4 )
Nee ( ga door met vraag 3 )

3. Om welke reden of redenen gebruikt u (nog) geen ledenadministratiesysteem?
De vereniging is te klein
Heb geen tijd om het bij te houden
Ik kan geen geschikt pakket vinden
Ik heb niet de kennis om een systeem te maken
Ik heb geen kennis om een bestaand systeem in te richten
Anders, namelijk ...

Ga door naar vraag 15

4. Welke applicatie gebruikt u voor uw ledenadministratie?
Excel
Access
Wordpress
Anders, namelijk ...

5. Biedt de gekozen omgeving u voldoende informatie om inzicht te krijgen in uw ledenbestand?
Ja
Nee

6. Kunt u alle gewenste gegevens administreren?
Ja
Nee

7. Zijn deze gegevens makkelijk weer op te vragen?
Ja
Nee

8. Noem eens minimaal 3, maximaal 5 sterke punten van uw oplossing?

9. Idem voor minimaal 3, maximaal 5 verbeterpunten?

10. Heeft u - om welke reden dan ook - al eens een overstap naar een andere omgeving/toepassing overwogen?
Ja ( ga door met vraag 11 )
Nee ( ga door met vraag 13 )

11. U overweegt een andere applicatie voor uw ledenadministratie of heeft dit overwogen.
Aan welke eisen en wensen zou zo'n toepassing voor u moeten voldoen?

12. Heeft u hierover wel eens informatie ingewonnen?
Gesprekken met concullega's
Forums/portals
Social media, bijvoorbeeld 
Google
Anders, namelijk ...

13. Hoe belangrijk vindt u het dat het systeem volledig aan uw wensen voldoet?

14. Zou u een maatwerk oplossing overwegen om het systeem volledig aan uw wensen te laten voldoen?
Ja
Nee

15. Stelt u prijs op hulp om een ledenadministratiesysteem te selecteren of in te richten?
Ja
Nee

Wilt u meer informatie ontvangen of kent u anderen voor wie LedenSAAS interessant kan zijn? Deel dit dan via ons contactformulier.

Let op: als u daar contactgegevens van derden deelt, bent u er zelf verantwoordelijk voor dat u daarvoor toestemming heeft gekregen.

Uw antwoorden worden NIET opgeslagen. Wilt u uw antwoorden bewaren, geef dan een email adres op bij de knop 'Verstuur'.

Wilt u uw antwoorden ook met FoxServ delen, vink dan eveneens 'kopie naar FoxServ' aan.

Met dit vinkje geeft u FoxServ officieel toestemming uw eigen gegevens te verwerken voor het doel van contact.


Email:      

 kopie naar FoxServ*

VERIFICATIE:  

9sKoaOfrSd

bedrijfslogo

Uw (leden)administratie centraal, overzichtelijk en op maat

Welkom bij de LedenSAAS enquête

Hoe goed is de administratie van uw vereniging écht? Ontdek het met onderstaande enquête en kom misschien tot verrassende conclusies.

Ook stichtingen en andere vergelijkbare organisaties kunnen hier hun voordeel mee doen. )

TIP:  Beantwoord vragen 5 t/m 9 eens terwijl of kort nadat u met uw applicatie cq oplossing hebt gewerkt.

1. Hoe groot is uw vereniging/organisatie?
t/m 50 leden
50 tot 100 leden
vanaf 100 leden

2. Gebruikt u al een (online) administratiesysteem voor uw leden?
Ja ( ga door met vraag 4 )
Nee ( ga door met vraag 3 )

3. Om welke reden of redenen gebruikt u (nog) geen ledenadministratiesysteem?
De vereniging is te klein
Heb geen tijd om het bij te houden
Ik kan geen geschikt pakket vinden
Ik heb niet de kennis om een systeem te maken
Ik heb geen kennis om een bestaand systeem in te richten
Anders, namelijk ...

Ga door naar vraag 15

4. Welke applicatie gebruikt u voor uw ledenadministratie?
Excel
Access
Wordpress
Anders, namelijk ...

5. Biedt de gekozen omgeving u voldoende informatie om inzicht te krijgen in uw ledenbestand?
Ja
Nee

6. Kunt u alle gewenste gegevens administreren?
Ja
Nee

7. Zijn deze gegevens makkelijk weer op te vragen?
Ja
Nee

8. Noem eens minimaal 3, maximaal 5 sterke punten van uw oplossing?

9. Idem voor minimaal 3, maximaal 5 verbeterpunten?

10. Heeft u - om welke reden dan ook - al eens een overstap naar een andere omgeving/toepassing overwogen?
Ja ( ga door met vraag 11 )
Nee ( ga door met vraag 13 )

11. U overweegt een andere applicatie voor uw ledenadministratie of heeft dit overwogen.
Aan welke eisen en wensen zou zo'n toepassing voor u moeten voldoen?

12. Heeft u hierover wel eens informatie ingewonnen?
Gesprekken met concullega's
Forums/portals
Social media, bijvoorbeeld 
Google
Anders, namelijk ...

13. Hoe belangrijk vindt u het dat het systeem volledig aan uw wensen voldoet?

14. Zou u een maatwerk oplossing overwegen om het systeem volledig aan uw wensen te laten voldoen?
Ja
Nee

15. Stelt u prijs op hulp om een ledenadministratiesysteem te selecteren of in te richten?
Ja
Nee

Wilt u meer informatie ontvangen of kent u anderen voor wie LedenSAAS interessant kan zijn? Deel dit dan via ons contactformulier.

Let op: als u daar contactgegevens van derden deelt, bent u er zelf verantwoordelijk voor dat u daarvoor toestemming heeft gekregen.

Uw antwoorden worden NIET opgeslagen. Wilt u uw antwoorden bewaren, geef dan een email adres op bij de knop 'Verstuur'.

Wilt u uw antwoorden ook met FoxServ delen, vink dan eveneens 'kopie naar FoxServ' aan.

Met dit vinkje geeft u FoxServ officieel toestemming uw eigen gegevens te verwerken voor het doel van contact.


Email:      

 kopie naar FoxServ*

VERIFICATIE:  

9sKoaOfrSd

bedrijfslogoUw (leden)administratie centraal, overzichtelijk en op maat

Welkom bij de LedenSAAS enquête

Hoe goed is de administratie van uw vereniging écht? Ontdek het met onderstaande enquête en kom misschien tot verrassende conclusies.

Ook stichtingen en andere vergelijkbare organisaties kunnen hier hun voordeel mee doen. )

TIP:  Beantwoord vragen 5 t/m 9 eens terwijl of kort nadat u met uw applicatie cq oplossing hebt gewerkt.

1. Hoe groot is uw vereniging/organisatie?
t/m 50 leden
50 tot 100 leden
vanaf 100 leden

2. Gebruikt u al een (online) administratiesysteem voor uw leden?
Ja ( ga door met vraag 4 )
Nee ( ga door met vraag 3 )

3. Om welke reden of redenen gebruikt u (nog) geen ledenadministratiesysteem?
De vereniging is te klein
Heb geen tijd om het bij te houden
Ik kan geen geschikt pakket vinden
Ik heb niet de kennis om een systeem te maken
Ik heb geen kennis om een bestaand systeem in te richten
Anders, namelijk ...

Ga door naar vraag 15

4. Welke applicatie gebruikt u voor uw ledenadministratie?
Excel
Access
Wordpress
Anders, namelijk ...

5. Biedt de gekozen omgeving u voldoende informatie om inzicht te krijgen in uw ledenbestand?
Ja
Nee

6. Kunt u alle gewenste gegevens administreren?
Ja
Nee

7. Zijn deze gegevens makkelijk weer op te vragen?
Ja
Nee

8. Noem eens minimaal 3, maximaal 5 sterke punten van uw oplossing?

9. Idem voor minimaal 3, maximaal 5 verbeterpunten?

10. Heeft u - om welke reden dan ook - al eens een overstap naar een andere omgeving/toepassing overwogen?
Ja ( ga door met vraag 11 )
Nee ( ga door met vraag 13 )

11. U overweegt een andere applicatie voor uw ledenadministratie of heeft dit overwogen.
Aan welke eisen en wensen zou zo'n toepassing voor u moeten voldoen?

12. Heeft u hierover wel eens informatie ingewonnen?
Gesprekken met concullega's
Forums/portals
Social media, bijvoorbeeld 
Google
Anders, namelijk ...

13. Hoe belangrijk vindt u het dat het systeem volledig aan uw wensen voldoet?

14. Zou u een maatwerk oplossing overwegen om het systeem volledig aan uw wensen te laten voldoen?
Ja
Nee

15. Stelt u prijs op hulp om een ledenadministratiesysteem te selecteren of in te richten?
Ja
Nee

Wilt u meer informatie ontvangen of kent u anderen voor wie LedenSAAS interessant kan zijn? Deel dit dan via ons contactformulier.

Let op: als u daar contactgegevens van derden deelt, bent u er zelf verantwoordelijk voor dat u daarvoor toestemming heeft gekregen.

Uw antwoorden worden NIET opgeslagen. Wilt u uw antwoorden bewaren, geef dan een email adres op bij de knop 'Verstuur'.

Wilt u uw antwoorden ook met FoxServ delen, vink dan eveneens 'kopie naar FoxServ' aan.

Met dit vinkje geeft u FoxServ officieel toestemming uw eigen gegevens te verwerken voor het doel van contact.


Email:      

 kopie naar FoxServ*

VERIFICATIE:  

9sKoaOfrSd